torsdag 22 maj 2008

Trust in Lust

Apotekets nya satsning på sexprodukter känns både fräsch och nytänkande. Porrbutiker känns skamliga men Apoteket känns trevligt, normalt och kliniskt Jag tror det normaliserade är särskilt viktigt eftersom man inte tvingas gå in i mörk sexshop med en massa smaklösa trosor med snopphål i för att köpa sig en dildo
Jag har aldrig provat sexleksaker men nu när det är Apoteket som lanserar känner jag mig för första gången sugen.

En sak som är konstig det är att trots att vi ännu inte uppnått total jämställdhet i Sverige är det mer accepterat för en kvinna att tillfredsställa sig med en dildo än vad det är för en man att äga och använda sig av en lösfitta.



På tal om nytänkade hade jag på mig en silvrig magtröja idag på idag på arbetsinterjuvn.

1 kommentar:

  1. Gud vad roligt, Agnes. Nu kan vi hänga på Apoteket istället.

    SvaraRadera