torsdag 8 oktober 2009

Shabby

.


Åh nu är det så där igen. Jag surfar runt på tradera vilket är mitt nya fritidsintresse. Och så klickar jag in på olika fina saker. Och sedan får jag syn på titeln: SHABBY!
Alltså allt är shabby hela hela tiden. Säkert jag också. Så härligt, lantligt, mysigt, luftigt, retro. Snart kommer jag inte klara av blommigt eller kakburkar eller spetsgardiner eller något med minsta hemtrevliga rostfläck överhuvudtaget.
Tyvärr rymmer detta shabby väldigt mycket som jag tycker om vilket kan bli förvirrande.
Men visst är det något i det hela som är motbjudande.
Undrar om det är lantidyllen som tar det för långt eller är det den ljusa luftigheten?

2 kommentarer:

  1. jag panikade lite på det där igår. gick runt i lägenheten och ba herre gud!! shabby shabby shabby chick!!
    sen bestämde jag mig för att stänga av. så

    SvaraRadera
  2. Jag tänker lite mer shabby boy. Pizzakartonger, inga rena underkläder etc. Vad tror ni? Funkar det?

    SvaraRadera