fredag 11 september 2009

Dagens ord...

...är lubrikation har jag bestämt.
Jag lärde mig det ordet för inte så länge sedan och blev sur för ingen har berättat för mig att det heter så tidigare. Lubrikation är alltså vad som händer med kroppen när man blir sexuellt upphetsad och redo och det är en massa saker såsom svullnad, fördjupning och våthet. Lubrikation borde ses som lika viktigt som erektion men det blir ju lite svårare om man inte ens vet vad det heter.
Om någon är slak kanske man inte försöker pilla in den så bra det går ändå utan det är väl bara att gilla läget och försöka slappna av. Likadant borde det väl vara med våthet. Men det tas ju typ aldrig upp som en grundförutsättning.

Okej.
Känner mig som farbror Barbro. Jättemycket.
Men det kan inte hjälpas för lubrikationen måste faktiskt få sitt erkännande.

ps. stavningsprogrammet rödmakerar när jag skriver lubrikation.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar